OPIS ARANŽMANA:
USKRŠNJI ODMOR U EGIPTU - HURGADA
- 20.04. – 27.04.2025.
- Charter let iz Ljubljane
Ime hotela: |
Tip sobe: |
Cijena aranžmana PO OSOBI OD: |
The Grand Resort 4****
Hurgada
|
Dvokrevetna soba, standard
pogled cesta
|
780,00 € |
Dvokrevetna soba, deluxe
hotel dodjeljuje lokaciju unutar Resorta
|
810,00 € |
Junior Suite
hotel dodjeljuje lokaciju unutar Resorta
|
850,00 € |
The Grand Palace 5*****
Hurgada
|
Dvokrevetna soba, comfort
hotel dodjeljuje lokaciju unutar Resorta
|
1.198,00 € |
Junioer Suite
hotel dodjeljuje lokaciju unutar Resorta
|
1.294,00 € |
CIJENA ARANŽMANA PO OSOBI U DVOKREVETNOJ SOBI UKLJUČUJE:
- osmodnevni odmor u Egiptu u odabranom hotelu na bazi ALL INCLUSIVE usluge u Hurgadi,
- smještaj u dvokrevetnoj sobi u odabranom tipu/kategoriji sobe u odabranom hotelu,
- boravišnu lokalnu pristojbu,
- zrakoplovnu kartu na cherter letu iz Ljubljane – ekonomska klasa (uključen 1 komad ručne prtljage do 7 kg po osobi + 1 komad predane prtljage do 20 kg po osobi + obrok u zrakoplovu: sendvič + bezalkoholno piće ili voda – naručivanje posebnih tipova prehrane: vege, non-gluten - nije moguće),
- predstavnika agencije ETI putovanja u Hurgadi,
- transfer autobusom Zračna luka Hurgada – hotel – Zračna luka Hurgada,
- jamčevno osiguranje,
- osiguranje odgovornosti organizatora paket aranžmana,
- osiguranje od posljedica nesretnog slučaja u autobusu, troškove organizacije i realizacije aranžmana.
Cijena aranžmana ne uključuje: trošak ishođenja VIZE ZA EGIPAT – 29,00 € po osobi – plaćanje na licu mjesta prilikom dolaska na Zračnu luku Hurgada – PUTOVNICA MORA VRIJEDITI MINIMUM 6 MJESECI OD DATUMA POVRATKA S PUTOVANJA, doplatu za jednokrevetnu sobu, izlete na destinaciji, paket putnog osiguranja (osiguranje od otkaza, osiguranje prtljage te dopunsko zdravstveno osiguranje), ulaznice za ostale objekte i muzeje koji se posjećuju, osobne troškove, piće uz obroke – van uključenih u paket pića, te sve što nije navedeno pod „cijena aranžmana po osobi uključuje“.
Doplata za jednokrevetnu sobu: NA UPIT!
VIŠEKREVETNE SOBE: NA UPIT!
PLAĆANJE:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti 30% ukupnog iznosa, a ostatak 21 dan prije početka putovanja. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Po uplati predujma primit ćete račun i ugovor o putovanju. Uplate se mogu izvršiti u agenciji gotovinom, kreditnim i debitnim karticama, virmanski ili internet bankarstvom.
NAPOMENE:
- Rezervacija sjedala u zrakoplovu NIJE MOGUĆA
- On-line prijava na let NIJE MOGUĆA
- Ukoliko putujete s djetetom te planirate nositi „kišobran kolica“ OBAVEZNA PRIJAVA prilikom rezervacije da se „dodatne prtljaga“ odobri te upiše u Vašu rezervaciju!
- PUTOVNICA MORA VRIJEDITI MINIMUM 6 MJESECI OD DATUMA POVRATKA S PUTOVANJA
MJESTO POLASKA ZRAKOPLOVA:
ZRAČNA LUKA LJUBLJANA, Zgornji Brnik 130a, 4210 Brnik, Slovenija
Tel.: 00386 4 206 10 00
INFORMATIVNA SATNICA LETA – NILE AIR – CHARTER LET:
20.04.2025. – LJUBLJANA – HURGADA – 10:30 – 14:20
27.04.2025. – HURGADA – LJUBLJANA – 06:30 – 09:30
Prijava na let počinje 2,5 sata PRIJE NAJAVLJENOG LETA i završava 60 minuta prije planiranog polijetanja – MOLIMO BUDITE NA VRIJEME NA ZRAČNOJ LUCI BRNIK LJUBLJANA!!!! U zračnoj luci nema predstavnika ETI-ja. U slučaju hitnosti molimo nazvati broj ETI-a: +386 31 676 008.
U Egiptu će vas u zračnoj luci dočekati predstavnik ETI-ja koji će vas uputiti do šaltera za izradu Vize po dolasku u Egipat – plaćanje 29 € po osobi.
Nakon organiziranja ulaznih formalnosti i preuzimanja vaše prtljage, predstavnik će vas uputiti na transfer do vaše rezervacije hotela.
POVRATAK:
Obavijest o transferu od hotela do zračne luke bit će istaknuta na oglasnoj ploči odnosno u info mapu u hotelu dan prije polaska. U hotelima koji nisu dio lanca RED SEA HOTELS, putnici će o povratku biti obaviješteni putem Vibera, WhatsAppa ili SMS porukom u sobu.
Preporučamo zdravstveno osiguranje uz asistenciju u inozemstvu. Isprintajte policu i ponesite je sa sobom.
PRTLJAGA
- predana prtljaga: 1 kom do 20 kg
- svaki dodatni kg preko 20 kg: 10 eura/kg (jedan smjer)
- ručna prtljaga: do 7 kg (55x40x23 cm)
U prijavljenom kovčegu mogu se nalaziti tekućine: kreme, parfemi, pića i sl. Ručna prtljaga koju nosite sa sobom u zrakoplov ograničena je na 5 kg (55x40x23 cm). Zabranjen je unos lijekova koji sadrže opijate u Egipat. Ako putujete s ovom vrstom lijekova, preporučamo da sa sobom nosite liječničku potvrdu s navedenim propisanim lijekovima i količinom.
U Egipat nisu dopušteni uređaji s automatskim ili bežičnim upravljanjem (dronovi) i razni uređaji za promatranje/motrenje (teleskop, dalekozor, itd.) i uređaji za bežičnu komunikaciju (walky-talky).
MOBILNI TELEFON I PRIJENOS PODATAKA
Kod korištenja hrvatske SIM kartice troškovi poziva i prijenosa podataka su vrlo visoki. Preporučamo da njihovu SIM karticu kupite od Orangea ili Vodafona za prijenos podataka (najjeftinija kupnja u zračnoj luci prije izlaska iz zgrade zračne luke). Besplatne internetske veze obično su moguće na recepciji, ali signal je vrlo slab i preuzimanje je sporo zbog opterećenja mreže.
NOVAC
Kupnja egipatskih funti izvan Egipta nije moguća. Trenutni tečaj: 1 euro = cca. 53 EGP (ožujak 2024.). Novac možete mijenjati u mjenjačnicama, u bankama i na hotelskim recepcijama. U turističkim središtima možete plaćati eurima ili dolarima.
TRENUTNI COVID UVJETI
Trenutno nema ograničenja vezanih uz COVID-19.
PARKIRALIŠTE NA ZRAČNOJ LUCI BRNIK / LJUBLJANA:
- Parkiralište JAGODIĆ – 00386 40 253 732
- Parkiralište PH
- Vanjsko parkiralište P1.
GRANIČNE, VIZNE I ZDRAVSTVENE FORMALNOSTI:
Za državljane RH viza za EGIPAT - POTREBNA, ali se ista dobiva NA ULASKU U EGIPAT! Putovnica mora vrijediti minimum 6 mjeseci od datuma povratka s putovanja. Strani državljani dužni su se sami informirati o dokumentima potrebnim za ulazak u određenu zemlju u matičnom Ministarstvu vanjskih poslova ili veleposlanstvu zemlje u koju se putuje.
INFORMACIJE O HOTELU:
THE GRAND RESORET 4****
https://hr.bookerz.io/agency/41033/hotel/egipat/hurghada/the-grand-resort#nav-hi
ETI PREPORUKE
• čarobna atmosfera kao iz 1001 noći
• predivan bazenski kompleks
• izravno kod trgovačkog centra grand mall
Lokacija: hotel s 828 soba izgrađen je u maurskom stilu. Od sestrinskog grand hotela dijele ga cesta i grand mall, koji hotelsku ponudu nadopunjuje raznim restoranima, kafićima, barovima, malim trgovinama te raznim mogućnostima zabave. plaža, koju upotrebljavaju i gosti hotela grand hotel, udaljena je približno 200 metara. Do središta Hurgade ima približno 10 kilometara. Transfer do zračne luke traje oko 15 minuta.
Oprema: u prijemnici uređenoj s mnogo stila nalaze se recepcija, info kutak te bar otvoren 24 sata dnevno. Objekt ima dva glavna restorana, tri à la carte restorana, pet dodatnih restorana u centru grand mall te različite barove. Predio s bazenima mami s tri slatkovodna bazena i dva dječja bazena, od kojih su jedan veliki i jedan dječji grijani tijekom zime. Uz bazen se nalaze dva snack bara, restoran i bar pergola. U club „Orange“ poslužuju se čaj i kava. uz bazene te na plaži grand hotela besplatno su dostupni suncobrani, ležaljke i podloge. Ručnici za plažu goste čekaju u sobi. U Grand Mallu, uz restorane, nalaze se internet kafić, biljar i mini market (sve uz doplatu).
Sobe: sve sobe su opremljene tuš kabinom, wc – om, sušilom za kosu, mini hladnjakom, sat tv, telefonom, sefom, klima uređajem (sezonski podešavan) te imaju balkon ili terasu. Standardna soba (dsb) okrenuta je prema unutrašnjosti (zadnja strana hotela), s pogledom na cestu. Deluxe soba (dzx) jednako je opremljena, no nudi pogled na bazen ili vrt. Junior suite (dzj/ezj) je veća i nudi pogled na bazen ili vrt. Prilikom rezervacije standardne sobe, deluxe sobe, junior suite (2 odrasle osobe i do 2 djece ili 3 odrasle osobe): bračni krevet s dodatnim ležajem.
Sport i zabava: tijekom dana animacija, igre uz bazen, stolni tenis i večernje predstave. U Grand Mallu, uz doplatu, masaže i biljar. U Grand hotelu, uz doplatu: sauna, jacuzzi, fitness centar, teniska igrališta s tvrdom podlogom i rasvjetom.
All inclusive: hotel nudi all inclusive uslugu sa samoposlužnim doručkom, ručkom i večerom, raznim snackovima te lokalna alkoholnim i bezalkoholnim pićima od 10:00 sati do ponoći, posluženima u čašama.
Hrana i piće: izbor kod doručka: bogat samoposlužni doručak u restoranima marrakesh i mahara. Restoran Marrakesh nudi i mogućnost kasnog doručka. Ponuda ručka: samoposlužni buffet s raznolikim jelima u restoranu mahara. u restoranu nigma poslužuju se tjestenina i pizza. Večera: samoposlužna internacionalna večera u restoranima mahara i marrakesh. posluživanje orijentalnih specijaliteta u restoranu nigma (uz rezervaciju).
• wi-fi: besplatan wi-fi u lobby-ju
• e-pošta moguća ali bez velikih priloga
• društvene mreže bez media playera i video poziva
• sve online igre, you tube i druge slične stranice su blokirane
• moguća kupnja brzog interneta u hotelu
PREPORUKA: za nesmetan prijenos mobilnih podataka i izbjegavanje visokih troškova, preporučujemo kupnju sim kartice lokalnog egipatskog operatera (vodafone ili orange).
Prilikom večere poželjno je primjereno se odjenuti. Obvezno je nošenje all inclusive narukvice. Detaljnije informacije o all inclusive programu, radnom vremenu barova, restorana i uslugama koje su na raspolaganju uz doplatu (npr. svježe cijeđeni voćni sokovi, specijaliteti od kave, mini bar, posluga u sobu, lunch paket…) dobit ćete na destinaciji. Posebna jela i pića u à la carte restoranima uz doplatu. Svi à la carte restorani uz prethodnu rezervaciju. Hotelijer zadržava pravo promjene uvjeta.
INFORMACIJE O HOTELU:
THE GRAND PALACE 5*****
https://hr.bookerz.io/agency/41033/hotel/egipat/hurghada/the-grand-palace
ETI PREPORUKE
• nov hotel
• luksuzni resort samo za odrasle
• neposredno na plaži
• royal vile s vlastitim bazenom
• ADULT ONLY HOTEL (boravak djece mlađe od 18 godina nije moguć)
Lokacija: Najnoviji hotel lanca RED SEA HOTELS, samo za odrasle. U neposrednoj blizini sestrinskog hotela The Grand Hotel, s kojim dijeli plažu. Središte Hurgade udaljeno je približno 10 kilometara. Transfer do zračne luke traje oko 20 minuta.
Oprema: Luksuzni resort nudi boravak u 319 soba, raskošnu prijemnicu s recepcijom, barom i kutkom za sjedenje. Za gurmane, tu su samoposlužni restoran, à la carte restoran s ponudom azijskih jela, slastičarna te restorani na plaži i uz bazen. Chill-out bar nudi opuštanje s pogledom na Crveno more. U vanjskom predjelu tri su slatkovodna bazena s terasama za sunčanje. Na plaži i uz bazen besplatna upotreba ležaljki, suncobrana i podloga za ležanjae. Prilikom prijave u hotel, primit ćete karticu za beplatno korištenje ručnika. Dodatni restorani, barovi i trgovine u susjednom GRAND MALLU.
Sobe: Comfort soba (DC/EC) udobno je opremljena, ima tuš kabinu, WC, sušilo za kosu, mini hladnjak (besplatna bezalkoholna pića), sat. TV, telefonom, sefom, klima uređaj (sezonski podešavan). Mogućnost pripreme čaja ili kave. Soba ima balkon ili teraso te pogled prema unutrašnjosti. Junior suita (DZJ/EZJ) jednako je opremljena, prostranija, s kutkom za sjedenje. Junior suita (DJM/EJM) ima pogled bazen ili more.
Sport i zabava: Stolni tenis, biljar, besplatni fitnes u Grand hotelu.
All inclusive: Samoposlužni doručak, ručak i večera u glavnom restoranu, poslijepodne snack, kava, čaj i pecivo. Lokalna alkoholna i bezalkoholna pića na raspolaganju su od 10:00 sati do ponoći. Mogućnost posluživanja à la carte večere u restoranima GRAND MALLA (uz prethodnu rezervaciju i doplatu za pića i posebne specijalitete).
• wi-fi: besplatan wi-fi u lobby-ju
• E-pošta moguća ali bez velikih priloga
• Društvene mreže bez media playera i video poziva
• Sve online igre, You Tube i druge slične stranice su blokirane
• Moguća kupnja brzog interneta u hotelu
PREPORUKA: za nesmetan prijenos mobilnih podataka i izbjegavanje visokih troškova, preporučujemo kupnju sim kartice lokalnog egipatskog operatera (vodafone ili orange).
Prilikom večere poželjno je primjereno se odjenuti. Obvezno je nošenje all inclusive narukvice. Detaljnije informacije o all inclusive programu, radnom vremenu barova, restorana i uslugama koje su na raspolaganju uz doplatu (npr. svježe cijeđeni voćni sokovi, specijaliteti od kave, mini bar, posluga u sobu, lunch paket…) dobit ćete na destinaciji. Posebna jela i pića u à la carte restoranima uz doplatu. Svi à la carte restorani uz prethodnu rezervaciju. Hotelijer zadržava pravo promjene uvjeta.
Zbog posebne atmosfere, u THE GRAND PALACE 5***** važe posebni uvjeti, zbog čega boravak djece do navršene 18. godine nije moguć.
Minimalni broj putnika potreban za organizaciju putovanja: 2 osobe.
Ukoliko nema minimalnog broja putnika za organizaciju izleta, putnik će o tome biti obaviješten usmeno ili pismeno 5 dana prije putovanja. Završno pismo šaljemo 3 dana prije početka putovanja.
VAŽNE INFORMACIJE:
• U slučaju otkaza od strane putnika zbog sumnje na zarazu ili zaraze virusom Covid-19 prije putovanja, za vrijeme putovanja ili poslije putovanja primjenjuju se Opći uvjeti putovanja ETI PUTOVANJA Slovenija!
• Galileo Travel d.o.o., putnička agencija nije odgovorna za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta, ulaznica navedenih u programu na dan formiranja programa
• za otkaze putovanja od strane putnika vrijede otkazni rokovi navedeni u Uvjetima putovanja, te Vas ljubazno molimo da iste pročitate. Ukoliko želite uplatiti policu Osiguranja od otkaza (u tom slučaju ostvarujete pravo na povrat), molimo da nas kontaktirate. Ista se može uplatiti i ugovoriti isključivo prilikom prve uplate do 8 dana prije putovanja !!!
• ukoliko uplata nije evidentirana 21 dana prije polaska, rezervacija se smatra otkazanom
• putnička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• kućni ljubimci nisu dozvoljeni
• razgled gradova i povijesnih zaštićenih lokaliteta moguće je isključivo uz lokalnog stručnog vodiča. Vođenje po gradovima od neovlaštenih osoba zabranjeno je Zakonom. Voditelj putovanja nije u službi stručnog vodiča.
• Galileo Travel d.o.o., putnička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
• Galileo Travel d.o.o., putnička agencija zadržava pravo promjene cijene u slučaju promjene kalkulativnih elemenata ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika kao i otkazivanja putovanja 5 dana prije polaska
• tijekom putovanja agencija zadržava pravo izmjene itinerara ukoliko dođe do potrebe, ali se obvezuje program ispuniti u cijelosti
• smještaj je predviđen u dvokrevetnim ili dvokrevetnim sobama sa pomoćnim ležajem namijenjenim za smještaj treće ili četvrte osobe. Sobe sa pomoćnim ležajem su manje komforne, a treći ležaj je pomoćni i može biti standardnih ili manjih dimenzija.
• kvaliteta hotela – na nivou Europske unije pokušala se napraviti hotelska standardizacija koja bi bila prihvaćena u svim državama. Ipak, iako je izrađena, ona nije pravilo, već služi samo kao smjernica državama članicama. Prema tome se u različitim državama razlikuje i hotelska kategorizacija. Svi su hoteli standardizirani i odgovaraju lokalnoj službenoj kategoriji.
• polasci i ukrcaji su izričito sa navedenih mjesta u programu, osim ukoliko u programu nije drugačije navedeno.
• agencija nema saznanja o vremenu čekanja na graničnom prijelazu niti je odgovorna za isto, te vas molimo za razumijevanje
• agencija ne odgovara za izgubljene, oštećene ili otuđene osobne stvari putnika / ostavljene u prijevoznom sredstvu / destinaciji
Za ovaj program vrijede Opći uvjeti putovanja ETI PUTOVANJA d.o.o. a koji su sastavni dio programa i ugovora o putovanju. Kupnjom putovanja prihvaćate navedene uvjete, stoga Vas molimo da ih pozorno pročitate. OIB: 26187994862 Tel: 072 00 1884, Fax +385 1 6332 020, e-mail: info@crosig.h r . Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske www.mvpei.hr Preporučamo i paket osiguranja: osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu i osiguranje za slučaj otkaza putovanja. Osiguranje od otkaza putovanja uplaćuje se isključivo prilikom prve uplate - dodatne informacije zatražite u Galileo Travel putničkoj agenciji. Organizator zadržava pravo izmjene redoslijeda provedbe programa.
Datum izrade programa: 03.01.2025.
Odgovorni organizator: ETI putovanja Slovenija