KATEGORIJE
ARANŽMANI
ADVENT U MILANU I VERONI & SHOPPING U PALMANOVA OUTLET VILLAGEU
Termin: 14. – 15.12.2024.
PROGRAM PUTOVANJA - 2 dana autobusom / 1 noćenje
1.dan: ČAKOVEC – VARAŽDIN – MILANO – HOTEL
Polazak autobusa u 00:10 sata s Autobusnog kolodvora Čakovec (za polazak iz Čakovca potrebno je minimalno 15 putnika), u 00:40 sati s parkirališta preko puta groblja u Varaždinu te u 02:00 sata iz Zagreba – BUZIN SUPERNOVA. Vožnja prema Italiji uz kraća zaustavljanja putem radi odmora prema Milanu. Posjet Milanu, najvećem i najvažnijem gradu sjeverne Italije. U šetnju krećemo od milanske katedrale, jedne od najljepših gotičkih katedrala u svijetu. Izrađena je od bijelog mramora, a njena čipkasta struktura dominira cijelim vanjskim dijelom. Mnogi su čuli za Vittorio Emanuele, galeriju sa skupim restoranima i trgovinama u koju možete navratiti u slobodno vrijeme. Nedaleko centra je i čuvena milanska Scala, jedna od najpoznatijih opernih kuća u svijetu. Jedan od simbola Milana je svakako i Sforza Castello, utvrda-zamak, koji se počeo graditi 1358. godine i koji je završen deset godina kasnije. Pored visokih zidina i kula od cigle, unutra se nalaze dva dvorišta i palača s djelima Bramantea i Leonarda. Slobodno vrijeme. Predlažemo ručak u četvrti Brera ili pak šetnju do šarmantne četvrti Navigli. Slobodno vrijeme u Milanu za predbožićni shopping, posjete muzejima ili razgledavanje izloga trgovina visoke mode, capuccino, aperitiv. U kasnim popodnevnim satima odlazak i smještaj u hotel LA SPIA D'ITALIA 3***. Hotel La Spia d'Italia okružen je mirnim, zelenim brdima, a nalazi se u mjestu Solferino. Ovaj objekt udaljen je 15 minuta vožnje od grada Sirmione i jezera Garda. Večera. Noćenje.
2.dan: HOTEL – VERONA – PALMANOVA - VARAŽDIN – ČAKOVEC
Doručak, odjava iz hotela. Odlazak do Verone. Dolazak u grad zaljubljenih, šetnja gradom uz voditelja putovanja: Arena – Piazza Bra – Julijina kuća (izvana) – Piazza delle Erbe – Piazza Signoria. Piazza Bra i Arena posebno su ukrašene u ovo doba godine. Najveći božićni sajam u Veroni je onaj na Piazza Bra s 300-tinjak štandova. Prepoznatljivi simbol adventske Verone je i velika zvijezda repatica koja u velikom luku izlazi iz amfiteatra. Slobodno vrijeme za posjet božićnom sajmu i uživanje u posebnom ambijentu te vrijeme za šetnju i kavu u adventskom ruhu grada. Povratak kućama u poslijepodnevnim satima s usputnim zaustavljanjem u Palmanova Outlet Villageu za predbožićni shopping. U 20:00 sati polazak kućama s očekivanim dolaskom u kasnim večernjim satima.
CIJENA ARANŽMANA PO OSOBI: 165,00 €
Cijena aranžmana po osobi uključuje:
Cijena aranžmana po osobi ne uključuje: boravišnu pristojbu u hotelu – 3€ po osobi po noći, ulaznice za muzeje i kulturno-povijesne spomenike , doplatu za jednokrevetnu sobu – 30,00 €, paket putnog osiguranja (zdravstveno, nezgoda, prtljaga i osiguranje od otkaza putovanja) te sve što nije navedeno pod „cijena aranžmana uključuje“
PLAĆANJE:
Rezervacija putovanja je 3 dana nakon čega je potrebno uplatiti 30% ukupnog iznosa čime je Vaša rezervacija potvrđena, a ostatak 14 dan prije početka putovanja. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Po uplati predujma primit ćete račun i ugovor o putovanju. Uplate se mogu izvršiti u agenciji gotovinom, kreditnim i debitnim karticama, virmanski ili internet bankarstvom.
Kreditnim karticama: DC – do 12 rata beskamatno / VISA ex AMEX – do 12 rata beskamatno / EC/MC – ZABA – do 12 rata beskamatno i RBA – do 6 rata beskamatno / VISA – ZABA i RBA – do 6 rata beskamatno
Granične, vizne i zdravstvene formalnosti:
Za državljane RH viza za Italiju nije potrebna, ali je za putovanje potrebna važeća putovnica ili osobna iskaznica. Strani državljani dužni su se sami informirati o dokumentima potrebnim za ulazak u određenu zemlju u matičnom Ministarstvu vanjskih poslova ili veleposlanstvu zemlje u koju se putuje. Preporučujemo osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju
Minimalni broj putnika potreban za organizaciju izleta:
Minimalan broj putnika za putovanje je 45. Agencija zadržava pravo otkazati putovanje najkasnije 5 (pet) dana prije predviđenog polaska, ukoliko se na putovanje ne prijavi potreban, u programu ili ugovoru o putovanju naveden, broj ljudi. Završno pismo šaljemo 2 dana prije početka putovanja.
VAŽNE INFORMACIJE:
- organizacija održavanja božićnih sajmova u nadležnosti je gradskih vlasti i mjesnih turističkih ureda
- završno pismo vam dostavljamo e-mailom najkasnije 72 sata prije putovanja – to je završni dokument potreban za putovanje (sadrži informacije o točnom peronu i vremenu polaska, kontakt i ime voditelja putovanja i sl.).
- Fakultativnu ponudu (ulaznice, večere i slično) plaćate na licu mjesta u eurima (ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje) osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta.
- putnička agencija nije odgovorna za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa
- za otkaze putovanja od strane putnika vrijede otkazni rokovi navedeni u Uvjetima putovanja, te Vas ljubazno molimo da iste pročitate. Ukoliko želite uplatiti policu Osiguranja od otkaza (u tom slučaju ostvarujete pravo na povrat), molimo da nas kontaktirate. Ista se može uplatiti i ugovoriti isključivo prilikom prve uplate do 8 dana pred putovanje !!!
- plaćanje u autobusu nije moguće, kućni ljubimci nisu dozvoljeni te u slučaju kiše ili snijega putovanje će se realizirati ukoliko ima dovoljno putnika
- putnička agencija ne snosi odgovornost za eventualne drugačije usmene informacije o programu putovanja
- program nije prikladan za osobe sa smanjenom pokretljivošću ili osobe koje zahtijevaju WC u autobusu
- putnička agencija osigurava sjedeće mjesto u autobusu, ali nema utjecaja na raspored sjedenja kao i mogućnost rezervacije istih
- putnička agencija zadržava pravo promjene cijene u slučaju promjene kalkulativnih elemenata ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika kao i otkazivanja putovanja 5 dana prije polaska
- tijekom putovanja agencija zadržava pravo izmjene itinerara ukoliko dođe do potrebe, ali se obvezuje program ispuniti u cijelosti
- putnička agencija i prijevoznik prilikom organizacije i realizacije putovanja poštuju pravila i propise „Zakona o vremenu, obveznim odmorima mobilnih radnika i uređajima za bilježenje u cestovnom prometu“ kojim je između ostalog definirano vremensko zaustavljanje na odmorištima, dnevni odmor vozača, kao i maksimalno zauzeće autobusa u danu te vas molimo na razumijevanje i suradnju
- molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske www.mvpei.hr
- predviđene pauze tijekom vožnje su cca svakih 2,5 h, zavisno o raspoloživosti kapaciteta stajališta i uvjeta na putu, uz minimalnu pauzu od 20 min
- polasci i ukrcaji su izričito s navedenih mjesta u programu, osim ukoliko u programu nije drugačije navedeno.
- agencija nema saznanja o vremenu čekanja na graničnom prijelazu niti je odgovorna za isto, te vas molimo za razumijevanje
- agencija ne odgovara za izgubljene, oštećene ili otuđene osobne stvari putnika / ostavljene u prijevoznom sredstvu / destinaciji
Za ovaj program vrijede Opći uvjeti putovanja Galileo travel d.o.o. a koji su sastavni dio programa i ugovora o putovanju. Kupnjom putovanja prihvaćate navedene uvjete, stoga Vas molimo da ih pozorno pročitate. Za putovanje osigurana je jamčevina po polici broj 298090000110 s CROATIA osiguranje d.d., Vatroslava Jagića 33, 10 000 Zagreb, OIB: 26187994862 Tel: 072 00 1884, Fax +385 1 6332 020, e-mail: info@crosig.hr . Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske www.mvpei.hr Preporučujemo i paket osiguranja: osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju, oštećenja i gubitka prtljage, dragovoljno zdravstveno osiguranje za vrijeme puta i boravka u inozemstvu i osiguranje za slučaj otkaza putovanja. Osiguranje od otkaza putovanja uplaćuje se isključivo prilikom prve uplate - dodatne informacije zatražite u Galileo Travel putničkoj agenciji. Organizator zadržava pravo izmjene redoslijeda provedbe programa.
Datum izrade programa: 23.07.2024.
Odgovorni organizator: GALILEO TRAVEL VARAŽDIN
Kao znak pouzdanosti i kvalitete ističemo članstvo u Udruzi hrvatskih putničkih agencija.
Odlučili ste svojim najdražima, zaposlenicima ili poslovnim partnerima pokloniti nešto zaista posebno?
Darujte im ono o čemu sanjaju - putovanje koje će im ostati još dugo u sjećanju.
Galileo je pripremio poseban program darivanja. Na vama je samo odabrati poklon bon koji najviše odgovara vašim željama i potrebama, a korisnik će odabrati putovanje po svom izboru.
Galileo će se pobrinuti za sve ostalo – rezervirati i organizirati putovanje i pobrinuti se da Vaš poklon bon bude Vaša najbolja odluka!
Više informacija u našoj poslovnici ili e-mailom na info@galileo-varazdin.hr
Telefoni:
+385(42)201-756
+385(42)201-720
+385(42)201-721
Fax: +385(42)201-828
I.D.K.: HR-AB-42-070090451
MB: 02577526
OIB: 35112736430
SWIFT: HPBZHR2X
IBAN: HR6123900011101341526
Radno vrijeme:
PON - PET: 08.00 - 16.00
E-MAIL KONTAKT:
Goran Košćak
Darijo Broz Kos Grabar
Danijela Jurinec
Tamara Čovran
RAČUNOVODSTVO KONTAKT:
Ana Čumbrek
Jasmina Hrupački
Ukoliko ste odabrali ovaj način plaćanja, nakon izvršene rezervacije uplatu možete izvršiti:
IBAN HR6123900011101341526
MODEL HR00
POZIV NA BROJ datum putovanja bez točke
Poziv na broj upišite datum putovanja. Ukoliko Vam je potreban R1 račun, molimo Vas da napomenete prije uplate te kontaktirate agenciju
Za ino plaćanja Swift: HPBZHR2X